tisdag 9 november 2010

Sjukskriven!

Jag är sjukskriven t o m måndag 15 november för inflammation i axeln. Jag har varit hemma sen 25 oktober. Jag har fått två cortison sprutor och efter den andra har det blivit mycket bättre.

Idag har jag varit och fått ett träningsprogram på Actic före detta Nautilus. Jag upptäckte nu hur dålig axeln verkligen är för det var många övningar som var svåra och smärtade. Det är bara att börja försiktigt att träna upp styrka och rörlighet. Han sa att jag är nära på att få frusen axel och att då är det kört, fy så hemskt.

Nu är det bara att hålla tummarna för att träningsprogrammet hjälper, får vara envis och kämpa på.

Må så gott allihopa och kram!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ja, det är svårt att välja ibland & alldeles för många startade projekt redan ,eller kan det bli för många? =) Det blev i a f några varv på sjalen, Holden Shawlette ikväll. Tråkigt att läsa om din axel.. hoppas du orkar träna upp den & att du snart mår bra igen! //Alexandra