lördag 15 mars 2008

Sjuk!

På torsdag kväll fick jag åka hem från jobbet en timme tidigare. Jag jobbar förresten på Luleås bästa stormaknad, sitter i kassan. Jag fick ett hemskt illamående och att sitta i en kassa då är inget vidare. Så fort jag kom hem så kräktes jag. Jag var hemma igår, med fortsatt illamående så fort jag åt ngt, är även hemma idag och nu är det mycket bättre.
Det som är typiskt mig är att ha dåligt samvete alltför ofta. Nu idag när jag känner mig bättre så tänker jag att jag lika gärna kunde ha jobbat. I nästa stund säger jag till mig själv att en extra dag för att vara säker skadar inte. Det är första gången jag är sjuk sen jag började där i april förra året.
Så med andra ord bort med det dåliga samvetet för denna gång iaf. Min sambo har åkt till stugan och kapar ner träd, kul att se hur det blir.
Jag har virkat en väska och virkar nu en blomma att fästa på den, ska lägga in bild på den när den är klar.

På tal om mitt arbete, så trivs jag otroligt bra där, jättefina arbetskamrater med bra stämning, och framförallt bra ledning. Hoppas på många år där.

Ha de bra!

Inga kommentarer: