söndag 8 maj 2011

Ishbel klar!

Yes!!! Jag har stickat klart sjalen Ishbel och blev mycket nöjd med resultatet. När jag får ngn som kan fota mig med den på så kommer det bilder här. Det syns bäst hur fin den är när man har den på sig. Jag ska köpa en fin sjalnål att ha till.

Nu ska jag fortsätta att sticka på vanten "Elisabeth" från boken Solveigs vantar. Jag har gjort en vante och hade gjort nästan hela andra klar när jag upptäckte ett fel, grrr, som var nästan alldeles i början och då har det blivit liggande. Nya tag så är dom snart klara.

Ikväll ska jag jobba, börjar 18.00 och jobbar till stängning. Jag har varit hemma från jobbet sen i onsdags, fick fara hem på grund av fruktansvärt illamående och ont i magen, var riktigt orolig för att det värsta skulle hända när jag satt i kassan. När jag väl kom hem så tog det ändå nån timme innan jag buäää......... ni vet.

Nu är jag frisk i alla fall, yippie!!

Må så gott allihop och kramar!

Inga kommentarer: