måndag 7 mars 2011

Ledig dag!


Idag är jag ledig, sköönt! Jag ska på stickcafé mellan 13.00 och 15.30 här på Örnäset, och sen på massage.

Vårat barnbarn har sovit över här från lördag till söndag med sin pappa. Det var jätteskoj att ha honom här och få rå om honom, men det vara bara såå synd om honom för han var inte riktigt kry, förkyld och igår var han febervarm.

Det kommer ju fler gånger förståss då vi får ha honom här och mysa. Tänk att det är så speciellt att ha barnbarn, hade jag vetat hur skoj det är hade jag längtat o längtat hur mycket som helst.

Vilken härlig dag det är ute, soligt, varmt och ingen blåst när jag var ute med Smilla. Jag ser fram emot när vi kan börja vara i stugan, gå ut på isen, sola, grilla korv och njuta av livet, för det gör vi där.

Ha en bra dag och kram!

1 kommentar:

Britt sa...

Så trevligt det var på stickkafe´.
Idag har jag varit på Kyrkans Hus, lyssnat på föreläsning om slöjor, burka och liknande. Det var mycket intressant. Sen serverades fisksoppa och semla. Hoppas du blir bättre i axeln.
Britt