onsdag 7 januari 2009

Pärlmuddar!


God fortsättning till er alla som tittar in. Dags att uppdatera lite grann. Jag har stickat dessa muddar åt en på jobbet som skulle ge bort dom i julklapp. I övrigt så har jag inte stickat så mycket annat än en mössa som jag stickat och sprättat upp och sen stickat en ny som jag inte är nöjd med, så den ligger just nu i väntan på att passa till ngn eller sprättas upp.

Just nu håller jag på med ett par pärlmuddar igen till en på jobbet. Efter det känner jag för att sticka eller virka en sjal.

Må så gott/Berit

5 kommentarer:

Stick-kine sa...

Jättesöta muddar! Har stickat en hel del vantar sista tiden och en "hästtröja" så kanske ger jag mig på lite pärlor och muddar!

Soili sa...

Söta pärlmuddar du gjort.Kul att du lämnade ett tassavtryck på min blogg.

Britt sa...

Jättefina pärlmuddar.
Ibland stickar jag med pärlor, men pärlorna vill bara på insidan.
Kanske jag stickar för löst!
Britt

Britt-Marie sa...

Snygga muddar, visst har vi alla varit dåliga på att blogga så när i mörkaste januari.

Massor med kramar

Britt-Marie sa...

Du har fått två utmärkelser på min blogg!