lördag 1 november 2008

Väntar med spänning!

Jag har skickat iväg mitt paket med garn och te och fått veta att det kommit fram. Det är roligt att hon blev nöjd med det jag skickade. Nu väntar jag med spänning på att mitt paket ska dimpa ned i brevlådan.

Idag har vi haft en städdag som verkligen behövdes och jag känner mig så tillfreds när det är gjort. Sjalen till Therese är klar och jag har stickat en grön mössa efter det, som jag gillar si så där. Nu håller jag på med socka nr två av de gröna. Tänk att det redan är 1:a november, tiden går så fort, snart är det jul. Jag längtar efter snön, så att det blir ljusare ute.

Ha det bra allihop och kram!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas allt är bra med dig och Smilla.
Hedda och jag mår bara bra.
Ha en trevlig helg.
Mia

Anonym sa...

Hej!

Ditt paket kommer i början av nästa vecka... Den som väntar på nåt gott...

/Din Garn- o tebyteskompis

Anonym sa...

Hej min garn- och tebyteskompis!

Det är sant...den som väntar på nåt gott. Kul och spännande.

Må så gott!